The Uticaj pandemije Covid-19 na organizaciju rada
Sažetak
U današnjem okruženju koje se brzo razvija, poslovne organizacije su suočene sa potrebom za čestim promenama kako bi prevazišle svakodnevne izazove i poboljšale svoje performanse. Organizacija rada je jedan od ključnih elemenata u prilagođavanju tržišnim promenama i osnova transformacije preduzeća. Pored kontinuirane tržišne utakmice, pandemija COVID-19 i njene posledice donele su i posebnu vrstu poslovnog izazova. Nove okolnosti zahtevaju još izraženiju usklađenost menadžmenta i zaposlenih, njihovu punu povezanost i razumevanje neophodnih promena, kako bi se održao kontinuitet poslovanja u veoma izazovnim pandemijskim uslovima. Vanredno stanje i brojne promene kao odgovor na izazovnu situaciju vrlo često mogu poremetiti normalno uređenje ili funkcionisanje poslovanja. Ovaj rad se fokusira na ulogu rada na daljinu (rad od kuće) tokom pandemije COVID-19. Teorijski okvir ovog rada zasniva se na povezanosti između tehnologije, agilnih organizacija i rada od kuće tokom krize izazvane korona virusom.

